fredag 4 mars 2011

Nilla Nielsen - Bite me

När jag ändå är igång. Nilla Nielsen är så jäkla bra så här kommer en låt till. Bite me har varit en av mina favoriter med Nilla enda sedan första gången jag såg denna video på YouTube. Det är ett lite rockigare stuk än vad Nilla brukar spela och jag tycker både låten och videon är grymt bra.

För ett tag sedan frågade jag Nilla om hon inte kunde skicka mig en ljudfil på Bite me, då den inte finns med på någon av hennes skivor. Jag hade hoppats på en Mp3-fil via e-post, men icke. Denna sköna sångerska gör istället en "special release" på CD med riktigt konvolut och allt - endast för min skull. Tack Nilla!!! :) Bite me är den låt jag lyssnat mest på av alla den senaste månaden.

Vill du lyssna mer på Sveriges bästa sångerska? - Köp Nilla Nielsens skivor på CDON, Ginza, iTunes eller hennes egen hemsida.

Inga kommentarer: