torsdag 22 mars 2012

Nilla Nielsen - Himmelen måste saknat sin ängel

Nilla Nielsen är en otroligt skön tjej, en mycket god vän och min största favoritsångerska.

Jag försöker hjälpa Nilla så gott jag kan med lite olika saker och får så otroligt mycket tillbaka av denna vackra skånska. Igår fick jag åter den stora förmånen att lyssna på ett par av Nillas nya låtar som kommer på den kommande skivan senare i vår. Jag kan inte dela med mig av dessa ännu, men jag lovar att det blir en helt otrolig skiva!!!

I väntan på denna platta, som förresten kommer att bli helt på svenska bjuder jag istället på ett av Nillas tidigare mästerverk. Min video är alldeles för mörk filmad, men Himmelen måste saknat sin ängel är en av de finaste låtar jag någonsin hört.

Missa inte Nillas kommande turné. Den 28 april spelar hon på Pipes Of Scotland i Kalmar. Boka bord här.

Inga kommentarer: