fredag 30 mars 2012

Ny singel med Nilla Nielsen - Kommer inte att sova i natt

Idag har min goda vän och den fantastiska artisten Nilla Nielsen släppt en ny singel. Den heter Kommer inte att sova i natt och är fanimej ett nytt mästerverk.

Jag är så otroligt imponerad av Nilla som sångerska och låtskrivare. Jag tycker hon är Sveriges bästa sångerska och jag blir glad varje gång jag hör henne sjunga.

Jag har dessutom den stora förmånen att jobba tillsammans med Nilla och försöker så gott jag kan hjälpa till på olika sätt med promotion m m. Det är så kul att få se/höra det kommande albumet växa fram. Det är första gången Nilla gör ett helt album på svenska och jag kan lova att det blir något utöver det vanliga. Kommer inte att sova i natt är inte den enda höjdarlåten (för att uttrycka det försiktigt).

Lyssna på denna vackra kärlekslåt och köp den idag (länk finns i spelaren nedan).

Inga kommentarer: