fredag 19 juni 2015

Michael Monroe på Sweden Rock Festival

Den 4 juni såg jag delar av en bra spelning med Michael Monroe på Sweden Rock Festival.

Jag såg även Michael Monroe på SRF 2010 och precis som då far han runt som en galning på scen. Det är kanske alltid jättebra, men det är kul och underhållande. Och det finns flera låtar jag gillar, bl a Nothin's Alright.

Tyvärr har jag lyssnat för lite på Michael Monroe för att komma ihåg låttitlarna på de låtar jag gillade mest, men vi lyssnade på början av spelningen innan vi gick tillbaka till stugan och festade efter lång dag i solen.

Ser efteråt att jag har missat hans cover av Creedence grymma Up Around the Bend.

Band
Michael Monroe (Sång)
Sami Yaffa (Bas)
Ginger (Gitarr)
Steve Conte (Gitarr)
Karl Rockfist (Trummor)

Nothin's Alright




Inga kommentarer: